JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
95 dagar kvar
95 dagar kvar
Tyg köpt till min och brudnäbbens klänning, tråd och dragkedja 350:-
Som hittat
87 dagar kvar
Blä...ni som känner att ni inte vill blki neddragna i min pessimism råder jag till att sluta läsa nu . Jag har panik. Vi satt ner med budgeten ikväll för vi ska planera dryckesinköp osv, och jag känner bara usch! Vad dåligt humör jag blev på! Jag har råångest överhur dyrt det här kalaset börjar bli. Jag kan inte acceptera att saker kostar så sjukt mycket.
jag tycker verkligen att jag ansträngt mig för att hålla ner kostnaderna ( får dessterten i present av fld, min frisörsyster gör håret, en kompis som är fotograf ska plåta, köpt beg. skor ) etc, men ändå känns det som att vi kommer totalspräcka budgeten... Jag tror att problemet är att det i slutändan blev fler gäster än vi trodde.. Typ 100 st.
Blä nu ska jag dra ngt gamalt över mig och försöka komma igen i morrn
Bytte tillbaks till den gamla BT och då verkar de gå att ladda upp bilder :) Detta är vad jag pysslat med de senaste 14 dagarna :)
En aktivitetsbok som alla barn ska få så de har något att pyssla med när de börjar bli uttråkade av tal eller att sitta still. Ska packa in den i cellofan med en multifärgpenna. Har bara skrivit ut ett färdigt exemplar ännu och hitills har denna dagit mig 6 timmar och då har jag som sagt inte skrivit ut mer än att jag blivit nöjd med ett häfte (har ändrat massa under tidens gång). Är 20 sidor i boken, var inte de enklaste med dubbelutskrift då jag inte testat de tidigare men nu börjar jag bli van ;)