JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
Milli skrev 2013-08-30 16:23:12 följande:
Mailade säljarn angående att jag inte var nöjd med klänningen då den inte såg ut som på bilden och fick 150kr tillbaks :) Så då har den och underkjolen bara kostat 610kr
Funderar på att jag ska behålla den ändå men får väl se hur de ser ut längre fram :) Något annat underligt jag såg idag var att den klänningen står som nyhet år 2014 men när jag köpte den för några veckor sen så stod de 2013.. Undra om de är ett säljtrick? Att bara ändra årtal så att folk tror att de är en nyhet och köper den för de..?
r de någon som tänkt på om ni ska ha en gåva till varje gäst och vad ni isf ska ge då??
vi skulle vilja ge något roligt och minnesvärt och inte bara godis som äts upp.. Hade en liten tanke om typ dagen efter kit (eller om de kanske tom behövs den dagen) med alvedon, samarin, plåster, kondom, tuggummi, evt duschcreme och liten spritflaska..? Men är lite osäker för man kan ju ändå ha de mesta av grejerna i en korg på badrummet.. Vad har ni för tankar gällande detta?
Och är de någon som vill dela med sig exakt om hur eran budget ser ut, alltså inte bara den totala summan utan hur mycket ni tänkt lägga på allt så som mat, klänning, skor, makeup, lokal och rubbet..? :)
Jag tycker det låter kul med en liten present till gästerna, fast vi kommer nog inte ha det tror jag. Men vi har och andra sidan inte kommit så himla långt i planeringen än. Jag kan dela med mig av min budget fast alla poster är ju inte klara än, jag använder bröllopstorgets budget den är bra