-
Det ska jag göra :DMilli skrev 2014-03-21 08:51:48 följande:Rensade hela datan för ett tag sen och då försvann allt tyvärr :( Men jag vet att Linanordström tex sparade mina bilder jag la upp och sen skrev ut så de verkar vara bra kvalitet på dom. Så kika tillbaks i tråden här eller sök på gästbok så kommer säkert de inlägget upp så kan du också spara dom på de viset :)
-
Du får gärna maila mig med maria.davidsson@comhem.seMidsommarbrud skrev 2014-03-21 21:43:05 följande:
Jag har också gjort sådana där gästboksark. Utgick ifrån en tjej som hette lillsmillas orginal. Gjorde dem i powerpoint så tror det är lätt om man vill ändra lite saker som namn och så så att det passar en själv.. Kan absolut skicka om nån är intresserad om ni bara skriver er mail. Ser ungefär ut som millis men utgick som sagt ifrån lillsmilla och har gjort lite färgändringar så att det skulle passa vårt tema, tror dock det också är ganska lätt att ändra i powerpoint..
-
Det finns ju "Visa din ring"-tråd, Visa din brudklänning..... med flera. Jag har för mig att det ska finnas en "Visa dina skor"-tråd också men nu när jag äntlgen fått tummen ur och tagit bild på skorna så hittar jag inte tråden.
-
Tack snälla. Jag har fått den :DMidsommarbrud skrev 2014-03-23 15:17:16 följande:
Nu har jag skickat till er som ville ha gästboken. Hoppas den når fram och att ni har nytta av den.. :)
-
En liten undran bara..... När jag gjort mina ändringar med namnen t ex varför kan jag då inte spara den :/Midsommarbrud skrev 2014-03-23 15:17:16 följande:
Nu har jag skickat till er som ville ha gästboken. Hoppas den når fram och att ni har nytta av den.. :)
-
Många 7 juni. Nyfiken som jag är, var gifter ni er?
-
Badelunda Kyrka, VästeråsCaisa skrev 2014-03-27 14:34:04 följande:Sollentuna Kyrka! Du då? :)
Sollentuna kyrka är fin. Har kusiner som komfirmerats där :D -
Typ som jag då, jag är döpt där och om jag inte minns helt fel gifte sig mina föräldrar där. Min konfirmationspräst viger oss :DCaisa skrev 2014-03-27 16:19:02 följande:Jag har också konfirmerats där, samt döpts. Mina bröder med, och föräldrarna gifte sig där. Så det känns som den enda kyrkan för mig! :D
Badelunda Kyrka ser mysig ut, väldigt charmig! :)
Ja den kyrkan är super mysig. Förra året gifte sig min bror där och året dessförinnan min kusin :D
-
Ja verkligen. Lite därför vi gifter oss just 7 juni. Mamma finns inte med oss i livet längre, så vi (läs jag ;) ) valde att gifta oss på hennes födelsedagCaisa skrev 2014-03-27 16:38:26 följande:Jag tycker verkligen att det är roligt när man har som en "familjekyrka", det blir så speciellt på något sätt! :)
-
Det löste sig. Klickade på spara då fick jag felmeddelande. Sen kom jag på att jag kanske skulle "spara som" och då funkade det :DMidsommarbrud skrev 2014-03-27 20:55:59 följande:Ingen aning faktiskt.. Har det varit så för er andra också som fått gästboken?