JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
Och så här ser våra inbjudningskort ut. Endast festprogram och vigselprogram kommer vara hemmagjort.
Och så här ser våra inbjudningskort ut. Endast festprogram och vigselprogram kommer vara hemmagjort.
Här är "vår" kyrka..
Shit vad jag känner att bröllopsplaneringen kommer i andra hand.. Läser ju till undersköterska samtidigt som jag jobbar heltid.. Jag tänker införa fler timmar per dygn! Jag håller iaf på med att formulera ihop ett festprogram, men hur mycket allsånger ska man ha med?
Har hittat frisör! Hon har även svärföräldrar som har två cadillacs varav en som vi ev ska låna och åka i!
LarssonMaria86: vi hade äppelgrönt först, vilka ideer jag hade och det kändes som som det skulle bli såå fint. Sen ändrade vi oss, till persika, beige.Jag låste mig vid att hitta rätt nyans på grönt, och vid tärnklänningarna tog det stopp.
Hej på er!Idag har vi fixat brudgums och våra två marskalkers halva outfit! =)Kostymbrallor och väst är köpt!LinaNordstrom skrev 2013-10-21 18:55:54 följande:Var det någon fler som funderade på kuvertavgift här? Vi hade som första plan att ha det, men jag känner mig lite tveksam till om folk kommer fatta att dom inte ska ta med presenter? Att dom tycker det känns dumt att komma tomhänta?Vi komemr nog ta det, och kommer skriva på inbjudan att det är istället för presenter. Formulera det lite bra sådär.
Trött jag blir på att explorer inte klarar av radbrutning på BT. =(
Hej på er!Idag har vi fixat brudgums och våra två marskalkers halva outfit! =)Kostymbrallor och väst är köpt!
idag har brudnäbbsklänningarna kommit! Så fina, och mycket bättre än på bild! hoppas bara på att de passar till nästa år!
Hrj o hå.. här inne var de längesedan jagvar!
Planeringen har stått still pga diverse orsaker.. nu försöker jag ta tag i det igen.
Vi har tänkt om, bytt lokal mm
Fick reda på häromdagen att brudbuketten skulle vi få i present av floriset. (nära vän) så phu, där rättade budgeten till sig lite
Oj vad du har legat i! Vad duktig du är! =)
dina stolsöverdrag, syr du två styck av ett knoppalakan eller har du nån annan ide?
Har beställt små "favorboxes".. men, vad ska jag lägga i och ge? *s*
Här kommer min lista på vad som e gjort/ ska göras mm..
klart:
kvar att fixa:
säkert glömt nåt..
Jag gör som många andra, kollar ofta men hinner/kan inte skriva nåt..
Våra inbjudningar är skickade och folk har hört av sig och meddlat att dom fått det och några har redan tackat ja!
Vi har fått tillbaka hindersprövningen och fått godkänt på att vi får gifta oss, även anmälan om efternamn är gjord.
Igår hade vi möte med cateringen, nu ska de i samband med kallskänkorna gå igenom buffen för att kolla så det blir bra, därefter får vi prisförslag.
Utsidan till fest- vigselprogram e nästintill helt klara. Lite innehåll har jag fixat, nu ska det skickat vidare till vår toastmadame som får fylla upp den ännu mer.
Jag har bokat tid för fransförlängning och nagelförlängning några dagar innan bröllopet.
nu är vi på jakt efter billig fiverväv! tips?