JUNIBRUDAR 2014, här träffas vi och planerar allt inför det stundande bröllopet
Såhär ser klänningen ut, den är ännu finare i verkligheten
Jag tog ett gammalt påslakan och så rullade jag in släpet och stängde för med några säkerhetsnålar. Så nu hänger klänningen i trygg förvar, åh va jag längtar efter att få ha på mig den! Bäst att komma ihåg att inte sola nåt med linne eller bikini med axelband nu till våren för vita linjer på axlarna är ju inte vidare snyggt
Jag beställde även en underkjol till klänningen på Ebay men jag har problem med Paypal ska försöka verifiera kortet och se om det vill fungera då. Finns mkt fint att fynda där
Vi hade också tänkt 14/6 först men då kunde några av våra gäster inte komma så då tänkte vi om och bokade på midsommarafton. Men sen så tänkte vi om igen efter att fått höra att det kunde vara besvärligt med personal och liknande då, och att många är uppbokade då. Tillslut så blev det då den 28/6
Jag är också klar med klänningen, beställde från Kina
Var det någon fler som funderade på kuvertavgift här? Vi hade som första plan att ha det, men jag känner mig lite tveksam till om folk kommer fatta att dom inte ska ta med presenter? Att dom tycker det känns dumt att komma tomhänta?