Inlägg från: SandraElisabet |Visa alla inlägg
  • SandraElisabet

Presenter till manliga gäster

Vi funderar på att beställa något från etsy.
    Antingen plånböcker eller iphone-fodral i läder med deras initialer på.
    Kan även tänka mig några coola manchetter eller en klocka. Men det kommer bli något "manligare" tror jag.

Det finns jättemycket snyggt på etsy till bra priser! Vi tänker oss max 500 kr/st.

• SandraElisabet
    SandraElisabet skrev 2013-04-17 16:51:18 följande:
    Vi funderar på att beställa något från etsy.
    Antingen plånböcker eller iphone-fodral i läder med deras initialer på.
    Kan även tänka mig några coola manchetter eller en klocka. Men det kommer bli något "manligare" tror jag.

Det finns jättemycket snyggt på etsy till bra priser! Vi tänker oss max 500 kr/st.
    Jaha, du menade alla gäster, inte bara brudföljet?
  • SandraElisabet
    Allis skrev 2013-04-17 18:56:52 följande:
    Den som vill kan från vårt bröllop plocka med sig en cellofanpåse med världens absolut godaste salt i.

Jag älskar saltet, har asat med mig elva kilo från en salinas utanför Arinaga och det är en praktiskt present. De flesta använder väl någon slags salt i matlagning och vill man inte plocka med en påse hem så kommer vi garanterat att använda upp det själva till slut. Eller använda det som presenter i andra sammanhang.

Smycken och manshettknappar tror jag inte på, folk har för olika stilar att de flesta av dessa presenter nog mest kommer att hamna i en låda sen. Tyvärr.

Hade jag måste välja en pryl hade jag nog valt något lite mer neutralt som man i vart fall kan förmoda får någon nytta, kanske en nyckelring eller så. Fast då till alla.
    Vilken fin idé! Det där med saltet var riktigt cool!
Svar på tråden Presenter till manliga gäster