• RebeccaT

Tull när man beställer på lightinthebox?

Hej! Jag undra om det är någon här som handlat något på www.lightinthebox.com? I så föll, har ni fått betala tull? Hittar ingeting om det på hemsidan och vågar inte beställa förrän jag vet. /Rebecca

• Svar på tråden Tull när man beställer på lightinthebox?
  • stormhelen
    imoen skrev 2013-04-19 14:24:28 följande:
    Jag har bara beställt skor (300:- inkl frakt) och avgiften hamnade på typ 70:-

Nice!

Har tänkt köpa en gästbok därifrån. Då vågar man väll göra det då kanske.

Har sakerna kommit fram som det ska då för er som handlat därifrån?

• gigi

Det beror vad och hur mycket du beställer för. Jag har beställt där 10+ gånger och aldrig betalt moms eller tull, bara hämtade de på posten inga problem alls.

• RebeccaT
    gigi skrev 2013-04-19 17:16:49 följande:
    Det beror vad och hur mycket du beställer för. Jag har beställt där 10+ gånger och aldrig betalt moms eller tull, bara hämtade de på posten inga problem alls.
    Det känner ju väldigt bra. Då hoppas jag på samma;P
  • millanfs

Hur långt tid har leveransen tagit?

• imoen

För mig gick det supersnabbt. Tog inte mer än nån vecka. Dom skickade skorna inom 24 h. (Däremot var dom för små så om nån vill köpa dom så finns dom här: www.blocket.se/vi/46129066.htm )

• imoen

Shit, bröt jag mot någon regel nu :O ?

• stormhelen

Jätte söta skor!

Hade sorna varit röda så ahde de sett ut om Dorthtys skor i Wizard of OZ.

• MrsBarth

Beställde inbjudningskorten därifrån för 477:- fick tull och moms på 234:- ring Tullverket om du är osäker på summan innan, det är de som kräver betalt. Fedex betalar tullen och skickar sedan faktura till kunden. Kan dröja upp till 3 v innan den räkningen kommer.

• Carina10

Jag beställde 3 saker därifrån. fick en trasig vara o får inte kontakt med dom, en vara som inte motsvarade bilden o en caketopper som luktar så förbenat illa och gick inte att diska bort med någonting (gammal, intryckt unken o möglig lukt).....och ena varan tog JÄTTElång tid att få.
    Fick ta kontakt med dom via Facebook til slut för o få det utrett!

ALDRIG mera detta företag för min del!!!!!!

• Carina10

Skulle även skriva att jag inte behövde betela tull för det och DET är jag iaf tacksam över !!

Svar på tråden Tull när man beställer på lightinthebox?