• Katarina

Linköpingsbröllop 2014

Marolo: Ingen aning, men skicka et mail till dem så får du säkert all information du behöver

• Katarina

Marolo: Så roligt att ni hittade  en lokal som kändes rätt för er! För oss var det också en stor grej och när man väl hittar rätt känns det så skönt!

• Katarina

Jag tänkte nog också försöka ta mig till bröllopsmässan, men vet inte riktigt om jag kommer få så väldigt mycket ut av det. Tänkte kanske mest på erbjudanden och sånt. Vi har ju redan de stora sakerna spikade, och de detaljer som är kvar kommer knappast en mässa fixa åt oss. Samtidigt är det ju kul att gå dit och få inspiration!

• Katarina

Jag trodde jag hade bestämt allt, men har kanske ändrat mig vad gäller florist. Mest för att det blir mer praktiskt att ta den som har samarbete med stället där vi ska ha festen.
    Frisör tar jag min "gamla vanliga", ring är bestämd men inte inköpt...

Frisör: Hårateljen
    Florist: Stilfloristerna eller Blommor och blad
    Ring: minns inte! har inte länken på den här dator. Men ringen är i palladium med diamanter.
    Tårta: Gyllen

• Katarina

Stilfloristerna använde min svägerska förra året och då var det väldigt prisvärt. Anledningen till att vi funderar på blommor och blad är attacker festställe samarbetar med dem och då kommer våra bordsdekorationer komma därifrån - känns som vi förenklar det något genom att ta allt från samma ställe liksom. Är annars inte så insatt i floristbiten.

• Katarina

Tess: vi ska fotas på vår vigselplats, Ljungs slott - sanslöst vackert ställe!

• Katarina

Amorica tycker jag är helt fantastiska vad gäller service och känsla på stället, de har väldigt mycket fina klänningar i alla prisklasser egentligen!

Känner personligen att Amorica fyller ett tomrum som funnits här i stan.

Bröllopshuset har jag dåliga erfarenheter av, skulle inte vilja köpa min brudklänning där och inte känna att jag kan slappna av...

Tummen upp för Amorica helt enkelt!

• Katarina

Vi gifter oss i april och kan då alltså inte räkna med att vara utomhus under fotograferingen. Vi har vigseln på Ljungsslott och kommer även fotograferas där - makalöst vackert! Kan dock bli lite stressigt om ni ska ha vigsel och fest på andra sidan stan...

Svar på tråden Linköpingsbröllop 2014