Linköpingsbröllop 2014
bettansss skrev 2013-12-12 13:58:03 följande:
Ja, det låter konstigt marolo. Jag ringde ju som sagt kommunen (Motala) och då sa hon att jag skulle skicka in hindersprövningen när vi fått den. Nu har jag den ju visserligen redan då det inte är så många månader kvar till vår dag (LÄNGTAR!!!) men det lät inte som att hon utgick ifrån att man var tvungen att ha den.
Vi bokade en som hör till Motala, men han bor i Borensberg så han kunde komma hit. Han heter Karl- Axel Molinder och min systers jobbarkompis var nöjd med honom. Har för mig att jag läst om par som varit nöjda med Lars Sandström och Monica Wennås också, men är inte helt säker. De är från Linköping.
Håller med om att det var svårt att få tag på vigselförrättare, har nog försökt ta kontakt med någon de senaste två månaderna (inte jätteaktivt förstås, men ändå...) Men nu är det gjort!
Monica Wennås är den vi försökt få tag på eftersom hon är "tilldelad" den veckan vi gifter oss, men hon svarar inte på telefon så får leta vidare... Vi fick tag på en annan kommer inte ihåg vad hon hette men hon var jätteotrevlig så den energin vill man ju helst inte ha en dag som bröllopet,