Mormor kommer inte
Jag är så otroligt beviken nu. Jag fick precis reda på att min mormor inte kommer på bröllopet, eftersom hon inte kan lämna hennes hund hemma. Hon har vetat om bröllopet i ett år nu (det är tre månader kvar). Visst, hon har en bit att åka, men hon har släkt som bor i samma stad som henne. Bla ett par av hennes barn (som inte är bjudna på bröllopet) som mest troligt är hemma och som dessutom är djurvana. Jag förstår inte varför hon absolut inte kan överväga att lämna bort hennes hund i ett par dagar.. Jag vet att mitt bröllop inte är en så viktig händelse för andra än mig och min sambo, men jag trodde det betydde lite mer än så... Jag är den första och troligtvis den enda av hennes barnbarn som kommer gifta sig.. Jag har alltid haft en jättebra relation till min mormor. Vi spenderade så mycket tid hos henne och morfar när jag var liten att jag i princip är uppvuxen hos dom så jag har aldrig haft en tanke på att hon inte skulle komma..
Jag vet inte riktigt vad jag vill få ut av det här, mer än att få prata av mig..