Inlägg från: SandraElisabet |Visa alla inlägg
  • SandraElisabet

Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)

Hej Sara! Du kanske svarat på en liknande fråga tidigare men jag orkar inte läsa hela tråden...Drömmer
    Jag är sugen på att ha en blomsterkrans eller ett diadem med riktiga blommor på i håret på min stora dag.
    Min fråga är: hur jobbigt är det att bära en sådan kreation på huvudet en hel dag?? Jag tänker mig något som bilden....
    Bride's long loose braided bridal hair ideas Toni Kami Wedding Hairstyles ♥ ❶ wedding hairstyle with airy flower crown corona halo

• SandraElisabet
    Sara1991 skrev 2014-02-10 22:27:43 följande:
    SandraElisabet: Hej :) Nejdå det brukar de inte alls vara . Jag har gått runt med hårkransansar många gånger och aldrig haft problem . Man använder sig oftast av mindre och lätta blommor och inte stora rosor osv .
    Tack så mycket för hjälpsamt svar! Solig Ska höra med min florist. {#emotions_dlg.flower}
  • SandraElisabet
    a ring on my finger skrev 2014-02-12 13:54:06 följande:
    Vi ha ha temafärg mint och persika på vårt bröllop och jag vill att detta tas upp lite i buketten också.
    Har sett ett par buketter med grönt som är lite mer "mint" och inte så grönt.
    Kan du hjälpa mig med några namn här? (behöver inte vara just de på bilden, men den tyden av färg)
    Om du har tips på några snygga blommor som är lite persikafärg eller liknande får du gärna skriva det också
    Bröllopset ska vara i slutet av Juli och jag vill ha en lite vildvuxen bukett.
    Vi ska också ha grönt, mint, persika och korall. Solig Fina färger! Lammöra (tror jag att det heter) blir fint mintiga i färgen.
Svar på tråden Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)