Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)
![Glad Glad](https://www.brollopstorget.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Äppelpaj: Hej :D
Vad kul att höra att du gillar tråden , tack så mycket :)
Jag är inte heller ett stort fan av röda rosor och brudslöja , tycker de känns alldeles för klassiskt och lite tråkigt . Finns massor av andra fina röda blommor :) Du har : nejlika, germini, gerbera, lilja och kryssantemum bland annat :)
Lillan: Hej :) Nejdå det ska inte vara några problem alls . Kallor finns att få tag på året om så röda ska inte vara några problem :)
Sandrakorpe: Hej :) har du en krona som du vill att dem ska klä eller vill du att dem gör en krona i butiken ?:)
Sandrakorpe: De enda som är viktigt då är att de är en slät krona så att de går att linda så att allt fastnar :) Har aldrig gjort myrtenkrona i butik då det är ganska ovanligt att ha de nu för tiden . Men de är väldigt pyssligt och tar rätt mycket tid så skulle tippa 400-500 ca . Men varierar mellan butikerna så kolla med din butik för ett mer exakt pris :)
Sen tillkommer också pris för myrten :)
Hej :) Som florist så föredrar jag att få beställningen ca 1 månad i förväg . För specialbeställningar och exakta färger eller sorter så behövs oftast beställningen senast 2 veckor innan :) så mellan 1månad och 2 veckor innan räcker:)
Hej :)
Tempelblomma är ingen blomma som säljs på snitt i Sverige utan hos oss så är den en krukväxt . Så du kommer tyvärr inte kunna få tag i den för att ha i din brudbukett . De är ju som sagt en tropisk växt så därför finns den inte att få tag på här :)