Jag hjälper er med frågor och funderingar kring blommor :)
Elbeley: Om du Vill hyra så kolla blomsterbutiker, om dem har vaser så brukar de inte vara nåt problem att få hyra dem :) för att köpa kolla ikea eller plantagen för ett billigare pris :)
Elbeley: Om du Vill hyra så kolla blomsterbutiker, om dem har vaser så brukar de inte vara nåt problem att få hyra dem :) för att köpa kolla ikea eller plantagen för ett billigare pris :)
Annica70: Hej :) ja visst är den helt underbar :D De är : vit lövkoja, ljusrosa rosor, vit och rosa astillbe, blå scabiosa, ljusrosa stjärnflocka :) sen är de några ängsblommor som Jag inte kan namn på:)
Ceccan: nej de vet Jag tyvärr inte . Antingen gör du så att du kontaktar en butik i Grekland och förklarar Vad du tänkt dig och så hjälper dem dig med Vad som finns och gör en beställning . Eller så köper du en bukett på plats i Grekland men då får du välja av de som finns inne för dagen :)
Annica 70: dem som Jag nämnde går absolut :) ängsblommorna kan bli svårt men de kan ju bytas ut mot liknande :)
Här hittade Jag :) där går de att beställa hem :) www.partyproductions.se/vas-martini-p-288-c-163.aspx
Sheltiegirl: De kommer nog bli superfint :D ja den är jättefin, tror den skulle passa jättebra :) De är klart att de går att göra en bukett själv men man bör vara medveten om att de inte är så enkelt som man tror , och därför inte ha för höga förväntningar. Att binda en brudbukett är ett hantverk, de tar för en utbildad och van florist minst 1 timme ung att få till en brudbukett så de är inte så lätt .:) Så man ska bara vara medveten om att resultatet kommer att bli ett annat mot bilder och sånt man ser :) En droppformad brudbukett görs alltid i hållare, går inte att göra handbunden då de inte finns blommor som går att böja så mkt . De går i sådana fall att använda sig av grenar eller liknande men inte blommor :) Den buketten som du visar kommer du inte kunna göra själv utan då skulle Jag föreslå att du låter en duktig florist göra den åt dig :) eller att du tänker om och gör en enkel handbunden bukett av rosor , nejlikor mm :)