Inlägg från: karamell |Visa alla inlägg
  • karamell

Valet av vigsel/förlovningsring!!

Här kommer en bild på min underbara vigselring som jag bara läääääängtar till att få bära.
    Den har 3 princesslipade diamanter.
    Jag tyckte det var jättesvårt med val av ring, speciellt då ingen passade till min hammrade förlovningsring.
    Jag köpte till och med en vigselring innan denna, men förälskade mig efteråt i denhär.
    Jag vet inte om den är jättepraktisk, men den sticker inte upp allt för mkt heller. Jag tycker den känns tidlös och klassisk, och samtidigt väldig "jag"
    Lycka till nu med valet. En bra sida för inspiration är www.zales.com en amerikansk smyckesbutik, med lite annorlunda smycken mot det som finns här i sverige. 
  • karamell

BellaBella skrev 2013-05-03 21:13:11 följande:Vacker ring!! Lovely! Jag tittar på 3stensringar, men det finns ju så mycket, och så många sidor.Tusen tack, utsökt ring du har så jag förstår att du föll! ska tiita på den sidan  Tack, i början hittade jag ingen sådan i Sverige och var på väg att be en juvelare göra den åt mig, sen dök den upp helst plötsligt på Hallbergs guld! =) Exakt en sådan jag var ute efter! Kika där, den är såååå läcker!

Svar på tråden Valet av vigsel/förlovningsring!!