Valet av vigsel/förlovningsring!!
Ja inte är det lätt att välja en ring då det finns mer än en där ute att välja på.
Det finns så många olika sätt att kombinera ringar och så många olika material....hur ska man veta att man väljer något man kommer att vara nöjd med från och mer nu och alltid?
Jag har haft olika favoriter och trott mig veta exakt hur jag vill ha det tidigare, men blivit tvungen att ändra mig för att det inte funnits min storlek, varit slut på centrallagret osv.
Jag ville ha lite av varje kände jag.
Det släta blanka, något hamrat och mer levande, lite stenar som glittrar och gärna ett hjärta.
Jag beställde tillslut 3 ringar, men då jag testat dom hemma några gånger kände jag att dom rörde sig för mycket mot varandra och snurrade för mycket på fingret.
Jag tog bort en av tre ringar, satte stenar i den hamrade ringen och lät dom "löda ihop" de två ringarna jag sedan skulle ha.
Dessa ringar är i Silver med CZ "diamanter".
Jag vill inte lägga en större summa pengar på ringarna, vill inte få ont i magen då det blir en repa eller om jag skulle tappa bort dom.
Jag kommer att ha de här ringarna tills dom går sönder eller liknande och den dagen får jag fundera på om jag vill ha exakt likadana ringar, eller om jag vill förändra dom lite.
Så för oss är det inte superviktigt att det är samma ringar hela livet, den ring vi bär är en symbol för våra löften till varandra oavsett vilken ring det är :)