Inlägg från: BellaBella |Visa alla inlägg
  • BellaBella

Valet av vigsel/förlovningsring!!

Ja den sticker ej upp så det är ju både fint och praktiskt! Förstår att du gillar dom.
    Summan är bara tagen ur luften, har inte alls nån begränsning, men det känns  ju konstigt att lägga så mkt på ringar men det är ju en fantastisk sak att få bära, och en typ investering kan man säga ju. Får välja vad jag vill, men mitt samvete säger stopp nånstans där. och lite plus haha. 
    Skitsamma, dom är jättefina iaf!! 

• BellaBella

PoS, tack för ditt inlägg och fina formulering Jag drog bara till med en summa, för precis som du hade jag ingen ordentlig koll. Och tyckte 20 lät ok hahaha! Har nu börjat leta ringa `på riktigt` och snabbt insett att det blir mer än så! Tur att jag har fria händer. Tack för att du berättar, och jag tog absolut inte illa upp på nåt sätt.

• BellaBella

Vilka häftiga ljudvågsringar!!

• BellaBella

Sjörå, det är fint tänkt kring ditt val, klart du ska ha den du är kär i! *både mannen OCH ringen alltså* Skrattande

• BellaBella

Fina ringa ni har, och filibustern, va coolt med titanringar! Slitstarka Ja det är ju sååå jäkla svårt att välja när man inte kan prova. Har bara typ guldfynd och sådana kedjor i närheten, och har tittat lite där men tycker inte att dom har så mkt.

• BellaBella

filibustern, väldigt fin diamantring, är den i titan?? 
    Så det är bäst om båda är i titan då? Jag har tom lekt med tanken att ta 2 i platina och sen "sätta ihop"så dom inte snurrar runt och skaver. Kanske är dumt, jag vet inte riktigt.. 

• BellaBella

Hallbergs guld?? Åååh intressant, tack!!

• BellaBella

Tack allihopa för att ni tar er tid att berätta Har inte hunnit svara alla, men jag läser hela tiden och tycker det är kul att det är flera som väljer så personliga ringar! Häftigt med färg som förvirrad25 har, och hjärtan som CoG Solig Tiila, jag har också sneglat på svart volframring, kanske har en sån och en platina! Rktigt snyggt med svart, pluis att dom, som du sa, håller så bra!
    Letar på här, har iallafall bestämt mig för att det blir platina. Tur att det inte är bråttom alltså, har ett par favoriter!
    Men kan för allt i världen inte bestämma hur många jag vill ha.. 2 eller 3? Är skitsnyggt med 3 men ibland känns det lite mycket. Denna beslutsångest alltså X-)
    Kinchy,  kul att höra så många säga att dom inte stör sig på sina solitärer!
    Ja de e sant, man vänjer sig säkert fort! 

• BellaBella

Pos, ja jag vet. Det skrivna ordet kan ju tolkas på flera sätt, och kan då bli tokigt ibland.
    Men nemas problemas här! Solig

När gifter ni er? Vi har inget bestämt, 2014 eller 2015 beroendes på vad livet slänger åt vårt håll närmsta tiden. 
    MEN igår kom vi fram till storleken på bröllopet iaf! Jag är överlycklig, jag slipper ett stort bröllop! Skrattande Tungan ute

• BellaBella

Hej Tiila! Va roligt att ni har hittar era ringar, och att ni är så nöjda!!!! {#emotions_dlg.flower}Solig
    Ska diskutera volfram med min karl, gillar att det är hållbart och det snyggt med en svart ju! För visst är alla volframringar svarta? 

• BellaBella

Snygga ringar!! Åh nu överväger jag verkligen att ha en volfram också. Ska visa killen era ringar ikväll och se vad han säger om svart. Dom är ju skitsnygga och billiga också!
    Tack för infon! {#emotions_dlg.flower} 

• BellaBella

Svarta volfram blir det inte, gubben tyckte det va fel. Men jäklar va snyggt det är!!

Jakten efter den perfekta ringen fortsätter!  

• BellaBella

Vilken häftig ring! Kul att du blandar färger och metaller så!
    Jag gillar den längst ner av dom 2 andra, klassiskt och otroligt snyggt!
    Tack för att du visar

Svar på tråden Valet av vigsel/förlovningsring!!