Har tappat tråden!
Har ni bokat kyrka och präst? Annars skulle jag börja där. Många som gifter sig på sommaren och tråkigt att stå med famnen full av dekorationer men utan kyrka, präst eller vigselförrättare om man nu väljer att gifta sig borgerligt. Även beställa hindersprövning.
Underhållning är också sådant man bör planera i god tid för de bra banden brukar snappas upp långt i förväg. Sedan är det även långa leveranstider på brudklänningar. 3-4 månader är inte ovanligt under högsäsong - oavsett vad internetsidan säger. Min klänning var tex en månad för senad och då var det efter massiva påtryckningar som jag fick den. Sedan behövs det i regel göras korrigeringar när man beställt över nätet så tid för det bör också räknas in.
Färger, dekorationer etc är sådant man kan vänta med och ta lite efter hand. Det mesta finns att få tag på ganska fort så inget att få panik över. Men de "tunga" bitarna bör vara på plats snart. Med dem menar jag sådant som krävs för att bröllopet ska bli av och bli bra. Tex utan präst - inget bröllop. Utan mat - sura gäster. Utan kläder - rumpan bar.