Inlägg från: Roosen2013 |Visa alla inlägg
  • Roosen2013

Tävling! Berätta om bästa frieriet och vinn en ring!

Min fästman friade till mig på det mest romantiska sättet vi vet, genom att vara oss själva.

Jag visste ingenting eller förstod när vi gick till stormarknaden för att köpa en massa godsaker att äta på en vanlig lördag. Vi börjar med att göra i ordning en del mat och vi båda (på pojkvännen begäran) klär på oss myskläder. Sedan när nästan allt är framdukat framför tv så vill han ha köket för sig själv. Jag fattar fårfarande inte vad som skall hända utan väntar tålmodigt Glad

Sen efter en stund kommer han ut och ger mig ett brev, i brevet stor en dikt om hur mycket han älskar mig. Sedan tog han mig ut i köket där han lagt upp alla de intressen han har så jag vet vem jag kommer leva med (Han e så söt!) Sen tar han fram en nalle (Nalle Puh) och i nalle var min ring! Han gick ner på knä och han frågade om jag ville gifta mig med honom! Jag kunde bara svar JAJAJAJA, om och om igen. Sen satt vi där i soffan och åt gott och firade att vi en dag skall gifta oss. Det var det finaste jag varit med om och är så glad att han valde att fria just på detta sätt, utan några försköningar med överdrivet vackra ting. För det vackraste vi har, är det att vi är tillsammans. Hjärta

Svar på tråden Tävling! Berätta om bästa frieriet och vinn en ring!