frisörskajävel
För mig har håret en oerhörd betydelse. Har ganska lockigt hår och enligt min erfarenhet så är det många frisörer som tyvärr inte kan klippa lockigt hår. En klippte en otroligt kort lugg så när det var torrt så satt den nästan uppe i hårfästet, vilket inte passar på mig. Flera gånger har jag gått gråtande från en frisör. Jag har ofta klagat med varierad effekt. Dock så blir de flesta ångerfulla och försöker ställa tillrätta. Detta har gjort att jag har stor ångest när jag ska klippa håret, just nu så har jag inte heller hittat en "bra frisör"Så dina känslor förstår jag verkligen och att något sådant händer strax innan bröllopet måste förvärra känslan ännu mer. Men som någon skriver så försök fokusera på lösningen. Extensions är inget alternativ? men har du funderat på hur du ska göra. Har du googlat andra frisyrer? Kanske du ska ta kontakt med den som ska göra ditt hår inför den stora dagen och planera tillsammans med den personen. En duktig frisör kan kanske se möjligheter som du i nuläget inte ser.Lycka till