frisörskajävel
Kanske missade något här, men du måste ju ha märkt att hon klippte helt galet om du hade hår till SVANKEN och hon klippte till AXLARNA? Då är det ju inte bara några centimeter det handlar om utan flera decimeter. Eller sov du medan hon klippte?
Jag har gått tillbaka till frisören åtminstone två gånger för att jag varit så missnöjd. Har försökt allt för att få dem att förstå vad jag vill ha, men det blir ändå nästan alltid fel och jag lämnar med gråten i halsen. Har aldrig varit med om någon annan yrkeskategori där det är så okej att kritisera kunderna som hos frisören - många frisörer som tagit upp en lock av mitt hår och bara suckat, precis som att det vore mitt fel att mitt hår är som det är (och jo, jag har lagt förmögenheter på mirakelprodukter som aldrig hjälpt det minsta). Nu låter jag min mamma klippa mig och använder bara enkelt, ekologiskt schampoo och håret har aldrig varit så bra.
Poängen är dock att om du inte är nöjd så skall du gå tillbaka. Så gott om pengar har du väl inte att du kan kasta bort dem till någon som dessutom har förstört ditt hår?
Löshår har blivit väldigt mycket snyggare på sistone och det går absolut att få löshår som ser helt äkta ut.