Inlägg från: Akjson |Visa alla inlägg
  • Akjson

Fler som gifter sig i Rättvik?

Det närmar sig med stormsteg . Bara 4 veckor kvar..känns overkligt. Har en del fix kvar bl.a. Bröllopshäften, vigselprogram och val av all musik i kyrkan. Vet att möhippa och svenssexa är på g men i te när...kan hända närsom....pirr pirr Ni som viger er i Rättvik, har ni bestämt vart ni ska köpa blommor och tårta ifrån? Ska besöka karlehags blommor på lördag...

• Svar på tråden Fler som gifter sig i Rättvik?
  • Akjson

Puffar lite och undrar vart alla Rättviks brudar tog vägen? Glad

• Akjson

Ja nu är det nära....15/6.... Har haft problem med festhäftet men får nu hjälp. Det blir bra. Har just gjort klart bordsplacering, svårt att pussla ihop 110 gäster. Återstår nu att skriva några rader om varje gäst. Ska även åka och sy upp klänningen. Men sen är det mesta klart....tror jag. Hur går det för dej?

• Akjson

Vi skulle ta vanliga princesstårtor fast med vit marsipan från fricks men fick i sista stund tips om en tjej som nu ska göra våra tårtor. Lite dyrare än princesstårtorna men så fina! Var till karlehags i lördags och det gick bra. Jag är avlägset släkt med dom samt att en av mina bästa vänner tog blommor därifrån till sitt bröllop så jag tror jag blir nöjd. Vi har vänner som har band och dom sjunger i kyrkan, 4 killar. Fotograf innan hänger lite löst. Brudskål blir på långbryggan dit vi anländer med båt. Bandet kommer att spela på minglet. Middag och fest på sjövillan...

• Akjson

Fick tips om tårt-tjejen via vänners vänner som beställt av henne. Superfina och goda sägs det . Om du skickar din email kan jag förmedla den till henne...

Svar på tråden Fler som gifter sig i Rättvik?