möhippa på vännernas eller brudens sätt?!
Jag var med på en möhippa förra året där det var liknande, dvs det var brudens gamla kompisgäng som var mest drivande i planeringen. Jag har också känt henne länge men vi har vuxit upp på olika orter.
Det kom i princip ett mail med hur information om hur möhippan skulle se ut, bl.a att det skulle vara poledance och jag kände precis samma sak, att det inte alls kändes som henne.
För egen del var jag väldigt tveksam till att ens vara med, MEN jag la mina egna priniper åt sidan och följde med och det var riktigt kul. Bruden tyckte att det var jättekul och var dessutom väldigt duktig på det.
Jag kan tänka mig att det är en bra träningsform för man hade träningsvärk lite här och var dagen efter.
Jag har varit med fler gånger om att man tycker olika när möhippor ska planeras. Jag tror att en del i det kan vara att man känner bruden på olika sätt och beroende på vem man är så förstärks vissa drag osv hos personen när man träffas medan andra kanske inte märks lika mycket utan framträder mer när hon träffar andra kompisar. Men det brukar bli bra i slutändan.