• Js Fästmö

Längtar snart ihjäl mig!

Någon mer som är frustrerad över att tiden går så sakta? Längtar så himla mycket tills jag är fru och det får ju inte tiden att gå snabbare direkt. Vi väntar på vigseldatum också från personen som skall viga oss och det får vi inte förens efter sommaren så tiden sniglar sig fram... Någon mer som längtar ihjäl sig?!

• Svar på tråden Längtar snart ihjäl mig!
  • Js Fästmö
    Plättis skrev 2013-05-13 11:21:17 följande:
    Jag har börjat känna att det är alldeles för länge kvar. Längtar så jag blir knasig, Men nu vet i stort sett alla att det blir bröllop nästa sommar, så att helt plötsligt bestämma sig för att flytta det till i sommar känns inte så aktuellt. Då kommer graviditetsryktena börja florera. Och de har jag redan levt med ganska länge eftersom jag oftast inte dricker alkohol utan är chaufför istället Tungan ute

Tänk där om något år, då sitter vi där som fruar förhoppningsvis. :)

• Plättis
    Js Fästmö skrev 2013-05-14 10:59:13 följande:

Tänk där om något år, då sitter vi där som fruar förhoppningsvis. :)

Nu vet jag hur min lillasyster kände sig när hon var liten och jag skulle förklara för henne att hon inte fick göra något nu utan var tvungen att vänta ett tag. Fungerar det om jag också lägger mig ner på golvet och gråter tills jag får gifta mig nu direkt?  
  • Js Fästmö

Jag har också ett år och en månad kvar! Snart skall bröllopsresan bokas också, vi kikar på hotell och det finns ju så mycket fint när man inte åker charter - men svårare att välja. :P

Men vi vill gärna vara ute i god tid så att vi får det vi vill ha, och det kommer kännas så skönt när det mesta är bokat och klart, eller ja, när det är dags...pirrigt värre. :)

Det ska bli fantastiskt kul tycker jag, men också skönt när det är över eftersom vi sparar alla pengar till bröllopet, har sett en ny sänggavel jag gärna vill ha med matchande sängbord men det får nog vänta ett år och 3 månader..hehe.

• Plättis

Det är ett år och tre månader kvar för mig. 445 dagar om man ska vara exakt Skrattande
    När vi förlovade oss sa vi att vi skulle vänta med att börja planera och istället bara landa i att vara förlovade. Men vi bestämde att det skulle bli 2014. Och sedan bestämde vi augusti. Och sedan var det svårt att inte börja planera och längta. Nu vet jag inte hur jag ska lyckas hålla mig.

• snartfrueriksson88
    Js Fästmö skrev 2013-05-14 11:56:03 följande:

Jag har också ett år och en månad kvar! Snart skall bröllopsresan bokas också, vi kikar på hotell och det finns ju så mycket fint när man inte åker charter - men svårare att välja. :P

Men vi vill gärna vara ute i god tid så att vi får det vi vill ha, och det kommer kännas så skönt när det mesta är bokat och klart, eller ja, när det är dags...pirrigt värre. :)

Det ska bli fantastiskt kul tycker jag, men också skönt när det är över eftersom vi sparar alla pengar till bröllopet, har sett en ny sänggavel jag gärna vill ha med matchande sängbord men det får nog vänta ett år och 3 månader..hehe.

så roligt, har ni den 14e juni oxå då ? var har ni tänkt att åka ? vi ska ev åka precis innan bröllopet för att få lite brunfärg o sen blir de en bröllopsresa i januari 2015. har pratat om maldiverna, barbados o thailand men vi kan inte bestämma oss o innan bröllopet så blir de egypten eller grekland 
  • Js Fästmö

Vi har inte det exakta datumet än, för vi ska ha en speciell vigselförrättare som inte kan ge exakt besked förens i september. Men slutet på juni är allt vi vet. :)

Men det blir nog Frankrike för oss. :)

• Oprekär
    snartfrueriksson88 skrev 2013-05-14 11:48:29 följande:
    gud ja, längtar ihjäl mig snart =/ är 1 år o 1 månad kvar idag,  tiden går så sakta ! =(
    Js Fästmö skrev 2013-05-14 11:56:03 följande:

Exakt samma här! 1 år och 1 månad. Och idag bestämde vi oss för lokal, så saker börjar falla på plats lite smått. Kanske lite otacksamt att gnälla om väntan när jag ska få min drömman, mitt drömbröllop och min drömring... men ni skvallrar inte, right? Flört
  • Frida87

Vi har bara 17 dagar kvar idag och jag längtar så otroligt mycket!!!!

Svar på tråden Längtar snart ihjäl mig!