Jag behöver råd å tips NU!!!
Hej! Jag har en fråga! Sen jag å min man gifte oss (ca 1 månad sen) så har han nästan blivit som förbytt! Han har gått och blivit otrevlig, snäsig, sur och grinig, han är även sur å grinig på barnen, främst den äldre (vi har två barn i åldern 1 & 4 år). Det enda som gör han glad är när han får åka till jobbet! Sen när han kommer hem från så är det samma visa igen! Han vill INTE åka på semester, inte ens för barnens skull (jag begär inte att åka utomland elr så men åka iväg till havet en dag skulle inte skada, elr närmsta djurpark och det ligger 2-8 mil från hemmet elr åka ner ner till mormor en helg) men näää inte ens det!! Jag längtar inte till helgerna numera för jag vet hur en helg för oss är.. Jag har svårt att somna på kvällarna och sover väldigt dåligt. Nämner jag nånting så snäser han av direkt å säger typ "va fan tror du, när du är sur så smittar det av sig. Men du tycker väl att jag ska vara glad jämt"
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-05-19 07:40
Jag har även en underlig känsla som säger art han inte gillar sitt nya liv som gift! Men när jag frågar honom om det så säger han bara "jo det är väl OK".
Vad å hur ska jag göra för att det ska bli bra?? Gör nån "rövslickare" tänker jag inte bli!
Tack på förhand!