Inlägg från: anne på grönkulla |Visa alla inlägg
  • anne på grönkulla

Uppgradera flyg gratis

I princip så får man ju det man betalar för. Uppgraderingar får ses som ytterst sällsynta, om man inte t ex har rätt mycket bonuspoäng eller på nåt annat sätt utmärker sig som god kund. Inom Europa lär första klass inte ens finnas och värdet av business class är ju upp till var och en, men det brukar väl i princip innebära att det inte sitter nån mellan och att det är finare mat? På längre sträckor kan jag se värdet av större säten.

• anne på grönkulla

Ja, det där med att checka in sent förstår jag inte alls, det brukar bara leda till usla mittplatser långt bak och inte i sällskap, så det avråder jag bestämt ifrån.Vill man få välja sittplats så är mitt bästa tips att checka in på nätet dan innan man ska flyga, såfort nätincheckningen öppnar typ. Eller ange önskemål redan i bokningen, det kan en resebyrå ordna, nån gång har en nätbokning gett den möjligheten också.
    Nödutgångsplatser är ju bra om man vill ha extra benutrymme men är ingen bra ide om man är lite flygrädd - så det är ju verkligen en smaksak. Dessutom brukar man få lägga upp allt sitt handbagage där.

Svar på tråden Uppgradera flyg gratis