Inlägg från: Chicita |Visa alla inlägg
  • Chicita

Bjuda eller inte?

Jag håller med ovanstående talare Flört
    Bjud dom. 
    Berätta att du tycker att det är kul att ni har klickat så fort och så bra och att det hade varit jättekul om dom ville vara med och fira den dagen med er.
    Det kan ju vara början på en lång och djup vänskap. I det här fallet tror jag det är bättre att ångra att ni bjöd dom om vänskapen inte håller - än att stå där om ett år eller två och ångra att ni inte bjöd dom om vänskapen håller och fördjupas 

• Chicita

Jag skulle ha lämnat inbjudan personligen - med dom orden som passionsblomman säger.

Jag bjöd in en kollega från gamla jobbet som jag precis gått från "fiende" till "jamen hon är rätt ok" med.
    Jag bjöd egentligen henne för att hon gick igenom en jobbig del i sitt liv. Hon hade precis mist sin pappa och nu hade hon problem med sambon (och därigenom barnen) som jag inte ska gå in närmare på. Och hon behövde något positivt att se fram emot. Därför ville jag bjuda in henne.
    Och hon har nu blivit en av de som jag ser som mina närmaste vänner.
    Men henne bjöd jag in lite sådär separat. I princip efter att OSA-tiden gått ut men ändå i rätt god tid innan bröllopet. Och att se henne lysa upp när jag sa något liknande som passionsblomman skrev, det var värt mycket Glad 

• Chicita
    Anonym skrev 2013-07-10 20:59:59 följande:
    Jag vågade och ni fick rätt, hon blev jätteglad! :
    Vi sa ju det Solig
    Grattis - eller nåt Flört
Svar på tråden Bjuda eller inte?