Hur värderar du vårt hotells strulande!?
Haller med ovriga om att ni bor bestrida fakturan. Brollopsdagen ar ju en superviktig dag da det ar viktigt att allting klaffar! Detta ar ju ingen vanlig hotellvistelse utan nagot mycket viktigare och det reflekteras ju (alltid) i priset nar man koper brollopspaket och liknande. Hur sen var lunchen? For om den var flera timmar sen tycker jag inte de har fullfoljt avtalet alls, da ar det ju inte lunchtid langre. Och att det var du, bruden som var en av de med mandelallergi!!! Jag tycker du kan papeka att du upplevde detta som extremt oroande eftersom du kunde fatt anafylaktisk chock (teoretiskt sett i alla fall, jag vet inte hur pass allergisk du ar). Det maste ju ha gjort dig valdigt obehaglig till mods att de uppenbarligen inte hade uppfattat denna instruktionen och darmed kunde det ju ha varit notter eller mandel i nagonting annat ocksa! Man ska knappast behova ha sana orosmoment pa sin brollopsdag. Och en havrekaka till efterratt - Det ar langt under den nivan man forvantar sig pa sitt brollop och jag tycker inte det ar OK.
Dessutom tycker jag gott att du kan papeka att dom har skapat allman besikelse, oro och dalig stamning pa den viktigaste dagen i era liv (ni kan gott flaska pa lite). ;)
Hoppas att dagen anda var underbar pa alla andra satt! Nu ar ni gifta och det ar ju det som ar huvudsaken! :)