Svensexa/möhippa (obs långt)
Dina känslor är aldrig löjliga utan sanna för dig. De är din verklighet och hur du tolkar och reagerar på händelsen. Blev du ledsen och besviken så är det så.Om du frågar vad vi andra tycker så är det nog väldigt olika. Jag tycker inte att de behöver berätta datumet så länge de sett till att ni har tex barnvakt. Att mannen är hemma eller ej är deras problem att se till. När det gäller att ni crashade deras svensexa så tycker jag att de borde sagt nej eftersom de uppenbarligen tyckte det. Jag själv hade inte velat vara på min mans svensexa eller att han kom till min möhippa (vi hade också samma helg). Att mannen sover borta är väl ok, men jag hade också blivit orolig att det hänt något. De borde iaf skickat ett sms till dig under kvällen (nu behövdes ju inte det).Som jag skrev i början så var det ledsamt att du reagerade så starkt på detta. Så är det ju hela tiden att vi tänker olika och tycker olika om samma händelse. Jag tror inte att din blivande mans vänner är onda, utan de tänker inte som du bara. Låt inte detta förstöra resten av er planering eller ert bröllop.