pinkflesh skrev 2013-09-30 20:39:51 följande:
Tack
Det var jätteroligt igår att få prova klänningen med svärmor, min syster och en av mina bästa vänner!
Det är ju lång tid kvar, du skulle gifta dig i augusti med va? Tror jag har sett det i en annan tråd
Jag har gjort det helt bakvänt, köpt brudklänning innan förlovningsringen sitter på fingret och facebook-statusen bytt
Så än behöver du ju inte oroa dig för mycket över klänningen! Kolla runt på nätet, butiker och känn efter vad du skulle känna dig fin och bekväm i!
Har någon av er bokat hotellrum än för bröllopsnatten? Är det Elite stadshotell som gäller i Karlstad eller har ni något tips på fler hotell som har fina romantiska sviter?
Vi ska bo på stället vi har festen på. Alla gäster kan bo där så det känns verkligen kul!
Vi har dock ett problem. Vi vill äta/mingla på fredagen redan och kommer bjuda folk att bo över fre-lö med. Hoppas så många som möjligt vill/kan detta. Många reser långt. Men mat? Vi får inte ta med egen mat utan måste köpa där (gästerna får betala). Platsen vi ska vara föreslog grillat med hamburgare för 195kr!!!! känns inte så kul. Vi ska höra om det går att göra på nått annat sätt, kanske ha kall buffe så folk kan droppa in när det kan. Vissa kanske kommer vid 18 och andra 20-21? Vi har ingen annanstans i närheten där vi vet att man kan vara, och vi vill inte heller vara för långt bort då folk ska kunna gå och lägga sig när de vill (bland annat vi).
Stället har en bastu som man kan hyra. Den ligger vid sjön och dit får man ta med egen dricka. Man kanske kan ha bastukväll bara så får folk se till att äta på vägen? Vi vill ha en kväll att umgås på med alla innan bröllopsdagen.. Har man bara kvällshäng med enbart sällskap så kanske inte lika många kommer..?
Vad tror ni?