Inlägg från: Bride To Be 86 |Visa alla inlägg
  • Bride To Be 86

Violinist sökes i Halmstad området!

Hej alla! Jag och min fästman ska gifta oss i Juni 2014 och är ute efter en violinist som kan spela på vårt bröllop ute i Wapnö. Vi skulle vilja ha någon som kan spelan canon när vi marscherar in. Har letat och letat men hittar ingen så behöver lite hjälp! Tack på förhand! Bride to be 86

canon bröllop
  • Svar på tråden Violinist sökes i Halmstad området!
  • Bride To Be 86

Hej M-R! Åh va roligt att du skrev! Vi behöver någon som kan spela vid ingångs marschen, kanske lite någon gång under vigseln och vid utgångs marschen. Bor du i Halmstad? Vad ungefär tror du det skulle kosta? Har du någon hemsida eller så? :) Ha en fin dag!

• Bride To Be 86
    ccbacke skrev 2013-08-11 15:55:04 följande:
    Jag känner en jätte duktig tjej som heter Marie som både sjunger och spelar fiol helt fantastiskt. Säg till om du vill ha kontakt med henne så löser vi det. Tror hon brukar ta ca 1500:-

Hej ccbacke! Ja jag tar jätte gärna hennes nr om det hår fint. Tack för ditt tips!!
  • Bride To Be 86

Ons 24 jul 09:58#2 Hej M-R! Åh va roligt att du skrev! Vi behöver någon som kan spela vid ingångs marschen, kanske lite någon gång under vigseln och vid utgångs marschen. Bor du i Halmstad? Vad ungefär tror du det skulle kosta? Har du någon hemsida eller så? :) Ha en fin dag!

Svar på tråden Violinist sökes i Halmstad området!