Känner mig som en dålig person
Hej
Förra helgen så var jag hos min killkompis på filmkväll, tänkte att det inte skulle vara någon fara med tanke på att han hade flickvän, men hade fel tydligen. I början så försökte han ta på mig lite försiktigt, men jag sa nej tidigt så klart. Sedan då jag märkte att han började bli mer och mer påflugen och till slut hade handen i byxan på mig så sa jag nej igen och ville hem. Pratade lite mellan att det var dumt eftersom han har tjej, men så sa han att han velat ha sex med mig så länge och att han redan varit dum nu så då kunde man lika gärna gjort det helt, samt att han alltid brukar lyckas annars att få tjejer i säng. Han visste jag inte ville eftersom jag inte kan ha sex med någon bara sådär, men även för att han är min förra pojkväns vän, men min med då.. Han har försökt förut med men inte lyckats då jag sa nej massa gånger.
Tänkte hem i alla fall och gick till hallen, då han halvspringer bakom mig och trycker upp mig mot väggen och försöker hetsa upp mig en gång till. Han lyckades inte så bra dock, men lyckades till slut några minuter tills jag började gråta och sa nej igen och åkte hem.. att han kunde det överhuvudtaget berodde på att jag gav upp till slut, då jag redan är ledsen och känner mig dålig för det tog slut med exet som jag fortfarande älskar för över ett år sedan. Jobbade upp allt med honom igen för förhållandet förstördes av en onödig anledning som jag kände var mitt fel mest, men nu har han blivit kär i en annan på några dagar när jag kämpade i över ett år så är inte så glad just nu, detta visste den där killen med gott och väl..
Vet inte vad jag vill med tråden egentligen, tycker inte om att gnälla.. Känner mest jag hade behövt någon som tyckt om mig som jag är och en kram kanske för jag känner mig så dålig just nu. Undrar mest vad ni tänker om allt och vad ni hade gjort i min situation? är 20 år.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-23 00:17
Runt 20 år menade jag, formulerar mig lite dåligt ikväll