• Chicita

Frisyrer - Inspiration!

Då kanske du ska köra på en heluppsättning. 
    Mitt hår är likadant. Det blir platt som en pannkaka och jag ville inte riskera att stå där med en "avslagen" frisyr efter en timme...
    Så det blev en större knut (med lite fyllning i för att vara säker på att den höll formen)

• Chicita
    Grodprinsens brud skrev 2013-06-26 11:27:52 följande:
    Åh vilka fina frisyrer! Tooie, din frisyr va jättehärlig! Sådär LAGOM som jag menar Skrattande 

Sedan kommer vi till nästa problem... Jag har glasögon, vilket jag vet att många av er andra också har. Det är en del av mig och jag tänker inte skaffa linser och inte tycka att det är jag på bröllopsfotona sedan. Då blir det lätt kaka på kaka med hårsmycke eller coiffe vilket jag annars tycker är otroligt fint... Jag har bytt glasögon så att jag har ett par fina guldfärgade med en liten sten i skalmen så att det ska vara lite fint åtminstone... Griselda från Specsavers... I kombination med detta provade jag frisyrer på Hairstyler... 

Såhär blev det med favoritfrisyren... Vad tror ni? Kanske med någon blomma i flätan...
    Det där blir väl bra Glad
    Jag skulle nog haft en blomma eller två i flätan också ja, bara för att göra det lite mer festligt
Svar på tråden Frisyrer - Inspiration!