Morgongåva... whisky?
Kolla in mackmyra.
Där kan du köpa en tunna whisky som inte är klar än... Alltså något som kanske blir "klart" till en viss dag / år.
Gå via facebook, tror det är lättare att hitta där
Kolla in mackmyra.
Där kan du köpa en tunna whisky som inte är klar än... Alltså något som kanske blir "klart" till en viss dag / år.
Gå via facebook, tror det är lättare att hitta där
Jag har inte kollat priserna
Men ja ta någon lite udda - kanske dom kan hjälpa dig med en speciell etikett också?
Och Glencairnglas är ju ett måste för den inbitne whiskyfantasten. Det går att beställa med gravyr på många ställen... Kanske bara "hans" och "hennes" eller "herr - fru"
Ja det kostar ju mer med gravyr...
Men kolla runt, för priserna kan variera väldigt mycket beroende på vart du handlar.
Jag skulle valt något som är lite neutralt och som fungerar var för sig.
Så herr / fru, era namn eller liknande tycker jag skulle vara bra.
Alltså så att han kan ta "sitt" glas och ta en whisky även om inte du vill ha - utan att det känns konstigt att använda glasen separat om du förstår hur jag menar...
Eller om ett av glasen går sönder så kan man fortfarande använda det andra.
Ju mer du skriver -destå dyrare brukar det bli. Det ingår oftast X-tecken och sen betalar man extra för varje bokstav
Gillar din blivande såna där romantiska citat?
Jag vet många killar som skulle skruva besvärat på sig nämligen
Jag tror att vi många gånger är lite "för gulliga" för killarna.
Morgongåvan är ju till honom så försök kom på något som han verkligen skulle uppskatta. Om han gillar kärlekscitat och romantik så kör på det.
Om han är mer "karlakarl" så håll det lite striktare så han kan njuta sin whisky utan sötningsmedel så att säga