Inlägg från: midsommarpar |Visa alla inlägg
  • midsommarpar

Skor med snörning upp över vaden

HejFunderar på att ha en knäkort klänning och har totalt snöat in mig på skor med typ sidenband som går upp över vaden, typ som balettskor fast med klack och så förstås =)Frågan är då om någon vet var man kan hitta såna?Eller någon som har något annat tips på vad man kan ha för fint nertill när man har en kort klänning?    

• Svar på tråden Skor med snörning upp över vaden
  • midsommarpar

Skärningen på klänningen är lite 50-tals rockbillystuk, axelbandslös, fast det är en vit klänning med svart spets och svart midjeband på. Hår och smycken vet jag inte riktigt än. Vanligtvis klär jag mig i jeans ;) fast allt som oftast något cerise till också, men färgtemat på bröllopet kommer bli svart, silver/grå och rött.

• midsommarpar

Jättefina och tuffa skor!   Men har även det dilemmat att jag inte gillar mina vader (fråga mig inte varför jag fått för mig att ha en knäkort klänning då) och därför fått för mig att om man har något upp över vaderna ser de inte lika stora ut..?

• midsommarpar

Tusen tack för tipsen, har funderat i de banorna själv att det kanske blir motsatt effekt och att vaderna då känns/ser ännu större ut ;) Får fundera vidare, har ju nästan ett år på mig iaf =)      

• midsommarpar

Allt fungerar med ny webbläsare =)

Så som ni ser måste jag haft tankarna på helt annat håll när jag skulle minnas tillbaka klänningen ;)

Svar på tråden Skor med snörning upp över vaden