drömmaren skrev 2013-07-10 11:08:40 följande:
ja det var denna helg! och ja dom hade fixa en liten möhippa......villa att jag skulle ha en slöja och krona på mig på båten m.m men jag vägrade, sa att jag tyckte det var en så dålig stil av dom att inte lyssna på vad jag ville och dom sa att dom hade gjortet mer för deras skull och min sambo vara bara med på själva kryssningen resten hade dom hållit hemligt ifrån honom också.
och varför dom gjorde detså här tidigt var att detta var den enda helg som funkade för alla för två av mina vänner ska flytta utomlands i höst.
Jag är så sur och besviken på dom och jag har inte svarat på något sms eller liknande sen vi kom hem i söndags.
Det var dålig stil av dom. Men jag hoppas att dom gav sig när du sa nej och att ni ändå kunde ha en rätt trevlig kryssning.
Jag tror att du måste prata med dom nu, för annars finns risken att det här är något som kommer ligga och gnaga lång tid framöver.
Du måste verkligen berätta hur du känner, varför du är besviken på dom och låta dom få en chans att förklara och be om ursäkt