Inlägg från: MajKlas2014 |Visa alla inlägg
  • MajKlas2014

14 juni 2014

Hej!Idag bokade vi kyrka och festlokal, 14 juni 2014 kl 16.00 blir det! Vigsel blir i kyrkan i byn där jag växte upp, strax utanför växjö. Mottagningen blir på ett ställe som ligger fint vid en sjö. De har färdiga bröllopspaket med 3-rätters, tårta, dukning, blommor och hela köret så är ganska skönt att inte behöva ordna allt sånt själv, och väldigt prisvärt med faktiskt. Gästlistan är påbörjad, vi vill bara ha familjen och de närmaste vännerna så vi räknar med att bli runt 35-40 personer. Annars har vi inte kommit så mycket längre, bara jag som börjat kolla på brudklänningar såklart ;) Var i landet håller ni hus och hur har ni tänkt ha era bröllop? :)   

• MajKlas2014

Otålig som jag är så har jag redan varit och provat klänningar. Föll givetvis för en som var helt olik vad jag hade tänkt mig. Hade tänkt ha en ganska enkel sjöjungfru eller A-linje formad. Men damen i butiken tog fram en riktig prinsessklänning med hjärtringning, spets, knappar i ryggen och band i midjan, sååå fin! Men priset var inte lika trevligt, så vi får väl se ;) Någon annan som har börjat titta på vad ni vill ha?

• MajKlas2014

Jättefin klänning! Berätta gärna hur den passade. Har med hittat några klänningar från nätet, bla. från jenjenhouse, men är osäker på om jag vågar beställa, vet ju inte riktigt hur de ser ut i verkligheten o hur de kommer passa...

Svar på tråden 14 juni 2014