14 juni 2014
Hej, vi ska också gifta oss 140614, förlovade oss 120612. Festlokal, vigselplats och vigselförrättare är bokade.
Dessvärre var min drömkyrka redan uppbokad det datumet så det blir borgerligt istället. Ingen annan kyrka kunde mäta sig så då blir det en helt annan plats och den borgerliga vigselceremonin gick att få så otroligt personlig och fin, inte alls som jag föreställt mig att en borgerlig vigsel gick till!
Vi skickade ut "save the date"-kort för ca två veckor sen och sitter nu och letar inspiration gällande dekorationer och dukning.
Jag lääängtar efter att kunna prova brudklänningar och hade antagligen redan köpt en om det inte vore för att jag är gravid i 8'e månaden med beräknad förlossning 25 september så min kropp är långt ifrån vad den varit eller förhoppningsvis kommer vara till nästa sommar. xD
Men jag ser det som positivt, att verkligen ha en motivation att komma i form igen!
Det är vårt första barn och jag är född 84 och min fästman 82.
Vi kommer nog bli runt 60 personer och ha en budget på runt 100 000. Dubbelt så mycket mot vad vi tänkt lägga på bröllopet innan vi faktiskt kollade upp hur mycket allt kostar...
Har också hunnit beställa skålar, skopor, påsar till godisbuffé och en fin gästbok på ebay.
Så kul att småshoppa till bröllopet!