Hoffsennanen Tottoplex skrev 2013-07-02 23:10:36 följande:
Jag funderar på att fixa naglarna och ögonfransarna på fredagseftermiddagen där... tokig idé? Lite egentid tänkte jag och sen iväg med tärnorna!
Eller när hann ni med naglar och fransar osv? Rädd att slå av en nagel och vill därför göra det så sent som möjligt!
Jag kommer (inte helt optimalt) göra naglarna på fre förmiddag. Som tur är så är det inte jättemycket grovjobb som ska fixas i lokalen, men jag kommer jufå tänka på att vara försiktig. Apropå naglar (och inte alls något som har med ämnet att göra) men är det någon som vet hur vanlig fransk manikyr funkar ihop med pool?
Jag tror det är bra att väva in lite egentid och fix om man hinner, så man inte enbart stresssar runt och gör massa måsten dagen innan.
Vår fre kommer se ut som så att sambon åker och hämtar massa saker på förmiddagen och jag fixar naglarna..sedan har vi lokalen från12 och ska försöka vara klara till 15 (inte mkt dekoration som behövs-lokalen är fin i sig själv) Sen checka in på hotell kl 15, genrep i kyrka 15.30-16.30. Lite chill på hotellet (ev pool) fram till 18, sedan ska jag ha mys med tärnor/några nära kompisar medan sambon fixar det sista och ev chillar lite med sina marskalkar..och sedan ska vi försöka komma i säng hyffsat tidigt:D