Inlägg från: Vichy |Visa alla inlägg
  • Vichy

Hur blandade ni musiken?

Jag kommer bara vilja att det spelas låtar som har betytt något för mig. OCh det kan ju vara allt från mina gamla favorit låtar till låtar som pappa brukar spela i bilen med mera... 
    Musik är väldigt viktigt för mig och jag vill kunna känna att jag vill dansa och njuta av alla låtar och inte bara spela låtar som jag jag inte gillar bara för att göra andra till lags...

• Vichy

Nu är inte jag ett dugg orolig för att åldrar gillar så olika saker.. Våra äldre har varit på så många olika slags konserter efter som vpde jag och min blivande är musiker så har de lyssnat på allt från klassiskt till rock och schlager och jag vet att de kommer uppskatta allt även om vi inte tar med allas favorit stilar. Man måste inte göra alla till lags heller.. Det är inte många som sitter och surar om du tar med en Lady Gaga kåt, eller två eller tre för den delen heller! De som "surar" är sånna som ändå inte kommer dansa till nått ändå efter som det inte är deras grej! Men man blandar ju alltid smart! Bara för att jag själv gillade Eurodisco som lite så kommer jag ju inte bara vilja ha det på festen! Variation förnöjer! :)

Svar på tråden Hur blandade ni musiken?