Dalabrudar
Jag är egentligen ingen dalabrud då jag är från Stockholm men min sambo är mas och vi gifter oss i Siljansnäs kyrka och ha festen planerad på Molnbyggen strand. Detta dels då för att vi får ha med egen alkohol och min sambo har ölbryggning som hobby. Adamm: Tyckte det var superfinal kort! Vi ska be släkt och vänner med hjälp för inbjudningar. En ingift släkting är designer och en vän till min m2b jobbar på ett tryckeri...vore nästan dumt att inte ta chansen för oss. Jag får pyssla nog ändå tror jag. Har skickat iväg save the date-kort men de blev en besvikelse. Hade hittat magnetpapper och skrivit ut på dem. Klippt och dekorerat. Men mer än hälften av alla kort var suddiga, en del inte ens läsbara. Som tur var hade jag tagit kort på dem så vi fick skicka bildmeddelanden som galningar i helgen. Så avråder starkt från såna save the date-kort även om det lät bra... Är det någon här som känner eller vet någon frisör som även kan sminka? Allra helst inom rimligt avstånd från Siljansnäs/Leksand? Jag har fått tag på lite genom Google men det är så svårt när man inte alls vet vad det är för personer som jobbar där.