Jönköpingsbrudar 2014 :)
Följer gärna med om du ska prova nån gång. :) (om jag får förståss)
Följer gärna med om du ska prova nån gång. :) (om jag får förståss)
Låter bra
Jag kommer nog beställa från en "kinasida" men känner att jag måste testa lite och frmför allt den modellen för att se om jag passar i den
Eftersom Jag och Pnufs är goda vänner vill jag inte visa bild på min klänning. (möjligt att jag redan visat henne dock... haha)
Kikade lite innan och har kanske hittat nån. Vet dock inte om de ska bli catering eller om vi ska försöka göra en bufé själva
Vårdparet är tillfrågat och de tackade ja. SÅ skönt att de va så possitiva till det!
Karin och Jonas
Kyrka, lokal är bokad. vissa save the date är utdelade. Alla kommer inte få utan bara gett till de närmaste. Inbjudningar skickas ut jan-feb nån gång tror jag. Har pratat med fotograf och troligtvis hittat en som ska göra frisyr och makeup för mellan 500-800:-Färgtema bestämt. Hittat min drömklänning, men måste prova om modellen passar mig, sedan kommer jag beställa från kina. Är utbildad skräddare så om den behöver justeras så tror jag att jag fixar det.Har inte frågat solist än. Har bekant som vi tänkt att fråga.
Just det! Mina ringar är ju fixade också!skor är också inhandlade
Svartsocka skrev 2013-11-14 21:27:45 följande:Det skulle vara jätte roligt att träffas! En riktig brud-träff och få pladdra av sig! (Sambons öron håller på att trilla av!)
Bor i Eksjö. 7 mil från jkpg. Är 28 år. Jobbar som personlig assistent. På bröllopsdagen har jag och min blivande man varit tillsammans 5 år. Träffades på scoutläger 2009.
i mellandagarna ska jag prova klänning. :)
Svartsocka. Var ska du prova nånstans? Vilken butik?
Har inte bokat nån tid än. Men tänkte nog boka där. Eller ev i nässjö istället.
Provade klänning idag och kom fram till att jag vill ha den modell jag ikat på tidigare.
Kommer beställa min klänning från ebay inom kort. :)
PNUFS: Kul att du hittat din klänning!
Nu har jag beställt min klänning från en kinasida.... Spännande och nervöst!
Vi (Jag) ska precis börja med in inbjudningarna och de ska skickas innan v 11 då vi ska till stöten, och sedan v 13 ska vi till Kap verde. Så innan dess måste de ut så de inte drar iväg massa i tid.
Pnufs:
Nej. Han är ju inte riktigt den pyssliga typen och suckar fortfarande när jag frsöker få svar på olika saker.
Därimot blev allt myclet klarare och tydligare när vi planerade med Jonas och Karin igår.
Då va han ju tvungen att svara och karin låg på honom lite...
Mycket bra!
Min klänning skickas från Kina på torsdag. Har inte sett färdig bild på den än... Spännande! Kul att få hem klänningen när den passar perfekt! Karin och Jonas är bra. Speciellt Karin för hon kan ligga på Samuel lite. Samuel hade ju tydligen tidigare sagt vilken sång han ville ha på sitt bröllop. Nåt jag inte hade en aning om. Hihi. Så kul. Nu lär det nog bli den sången på vigseln.