Jönköpingsbrudar 2014 :)
Fika på något mysigt kafé i Jönköping? Några tips på det? :) annars så är jag ledig tis-torsdag nästa vecka ;) ni andra då? Vad tycker ni?
Fika på något mysigt kafé i Jönköping? Några tips på det? :) annars så är jag ledig tis-torsdag nästa vecka ;) ni andra då? Vad tycker ni?
Alexandra81; välkommen och grattis! Vad kul att ni gifter er i hakarp och ikhp! :) det tänkte vi också göra från början! Men det blev skärstads kyrka och Huskvarna stadshotell :)
Fikan tycker jag verkligen vi ska göra :) Kan vi inte skriva lite om oss själva, så som ålder, vart vi bor, intressen och hur länge vi varit tillsammans med vår blivande? :)
Va roligt att höra lite om er! Jag själv är 20 år och studerar till biomedicinsk analytiker inriktning klinisk fysiologi på högskolan i jkpg, bor i bostadsrätt i centrala Huskvarna (nästan precis vid pizzerian Biblos). Min blivande är 29 år och kommer faktiskt från egna hem, vid fagerslätt :) vi har varit vänner sedan 2009 och ett par i två år (förlovade i 3 månader), bo bor på 54 kvadrat med en 43 kg rottweiler och en knäpp katt ;) gemensamt intresse är fjällvandring... Bröllopsplaneringen tar mer tid än vad jag vill erkänna :p
Usch! Idag hände någonting jätte tråkigt! En kompis hade missuppfattat min inbjudan till vigseln och trodde hon var bjuden till hela bröllopet, alltså både vigsel och fest... Blev fruktansvärt jobbigt läge och slutade med att jag verkligen fick säga att hon inte är bjuden men att hon är bjuden till vigseln, bara vigseln... Känner mig som sämsta människan på jorden. Hon blev ledsen
Jo, det var jobbigt, tror hon tog rätt illa upp. Dock är vi inga bästa vänner utan har träffats kanske 10 ggr och känt varandra i nåt halv år :/ strunt samma, jobbigt men ändå ärligt... Vi var på bröllopsmässan här på elmia förra året, tyvärr tyckte vi inte att det var så bra vi trodde...
Inspiration! Gör er redo för bildbomb!
(Utan släp)
Inbjudningskort, kuvert, infoblad (hemmagjort) och frimärken :) Även festprogram och vigselprogram går i samma tema
Äriqa; åh va kul! Lycka till! Jag ska prova nu på lördag :)
Kristina brud och fest :) du då?
Jag provade klänningar idag och bestämde mig för att köpa där ifrån. Så på måndag tänker jag åka dit och köpa den. Det är verkligen blandade känslor, det är en annan klänning än vad jag trodde jag skulle gilla o passa i. Men den är verkligen JAG. Men lite läskigt känns det! Att ha letat i flera år och nu är letandet över... Känslomässigt!
Woho :) hittat drömklänningen och köpte den direkt. Var bestämt att jag skulle beställt en från USA men så blev det denna ;) 8000kr över budget.... Men vad gör man när man hittat DEN klänningen? ^^
Vi ska också på kuskarna stadshotells event :) vi har ju vår bröllopsfest där! Skulle vara roligt att känna igen några här ifrån! :)
Huskvarna stadshotells bröllopsevent ska det självklart stå! :D