• Bride2b

BILDER på våra förlovningringar designade utav Michael O´dwyer

Hej allihopa! Här kommer de utlovade bilderna på våra förlovningsringar som den underbara Michael O´dwyer har designat. Vi rekommenderar honom med hela vårt hjärta! Han är otroligt kunnig och skicklig. Ringarna var över förväntan!!! Han kommer ävan att designa min vigselring som kommer att bestå utav en estensring med 1,00 carat briljantslipad diamant. Vi valde platinum till våra ringar. Min ring innehåller 5 ggr 0,20 carat diamanter. Tog ett par bilder från olika vinklar.

Kram på er och hoppas att ni tycker ringarna är fina

• Svar på tråden BILDER på våra förlovningringar designade utav Michael O´dwyer
  • Bride2b

Hej Nadja!!! Ringarna är grundade på deras Paris-kollektion! Vi är såååå nöjda med Michael! Han är oerhört skicklig! Vi var och tittade på flera guldsmedsbutiker i Stockholm, bl.a. Letui, Sörsand, WA Bolin osv....men vi fastnade för Sir Michael O'Dwyer :) Man kan ju som sagt designa sin alldeles egen ring utefter sin egen smak. Lycka till :)

• Bride2b
    Tessa skrev 2013-07-18 21:43:57 följande:
    Superfina! Jag som letat efter en bra guldsmed till min vigselring!

Har idag en 0,39 ct princesslipad solitär som förlovningsring (syns på min avatar-bild) och vill ha precis O'Dwyers Castel-ring, men i platina och med princesslipade diamanter. 

Tack för tipset och rekommendationen! Och grattis till förlovningen! Glad 
    Castel-ringen är jääätte fin!!! Alla ringarna är mkt finare i verkligheten!!! Han är grym, kan inte säga något annat! Tror att den kommer va super fin med din solitär!!

Kram och tack för gratulationen!!!
  • Bride2b
    Nadjakarlsson1 skrev 2013-07-28 21:52:22 följande:
    Hej Bride2b! Tack för sitt svar, jag kontaktade dem och har nu bokat ett möte senare i Augusti :) Dem verkade trevliga och det var skönt att dem pratar svenska med, visste inte säkert då han verkar vara engelsktalande i grunden. Nu hoppas ja på ett trevligt möte. Tack för tipset! Mvh Nadja
    Gud va rooooligt!!!!! Du kommer att bli såååå nöjd! Jag lovar!! Lycka till och hoppas att du hittar din drömring!!! Kram
  • Bride2b

Julleroni: åhhh jätte fina!! Visst gör han sjukt fina ringar!!!

• Bride2b
    julleroni skrev 2013-08-14 19:33:32 följande:
    Ja han gör verkligen jättefina smycken!!

Nu har jag fått min ring! SÅ nöjd.

Jätte fin!!!
Svar på tråden BILDER på våra förlovningringar designade utav Michael O´dwyer