Inlägg från: Längtandsfull |Visa alla inlägg
  • Längtandsfull

Ni som nu gift er får gärna ge era tips och råd vad som är bra att tänka på och fixa dagarna innan och på den stora dagen.

Som jag skrev i rubriken så får ni som nu gift er gärna dela med er om vad som är bra att tänka på, förbereda, packa med sig osv. Sånt man kanske inte tänker på innan som blev mer klart på bröllopsdagen eller efter. Dela nu med er=)

• Svar på tråden Ni som nu gift er får gärna ge era tips och råd vad som är bra att tänka på och fixa dagarna innan och på den stora dagen.
  • Längtandsfull

Kan tänka mig att det går fort... Tack för ditt tips det var nog välldigt bra =)

• Längtandsfull

Tack så jättemycket för att ni delar med er=) Det är verkligen toppen för det är ju oftast när man kollar tillbaka på bröllopsdagen som man kommer på saker man skulle tänkt på innan..

• Längtandsfull

Tack för alla fantastiska tips och råd. Det uppskattas massor och jag skall skriva upp alla och läsa dagen innan =)

• Längtandsfull

Måste finnas fler med bra tips =)

• Längtandsfull

Jag gör alltid naglar och det är bra att göra det ca 3 dagar innan.

• Längtandsfull

Lakinna: jag gifter mig nästa helg =)

• Längtandsfull

Haha misstänkte det =) ja det skulle va kul att höra lite andra tips=)

• Längtandsfull

Härligt att höra att ni fick er drömdag =) tack för tipsen.

Svar på tråden Ni som nu gift er får gärna ge era tips och råd vad som är bra att tänka på och fixa dagarna innan och på den stora dagen.