Inlägg från: karamell |Visa alla inlägg
  • karamell

Ni som nu gift er får gärna ge era tips och råd vad som är bra att tänka på och fixa dagarna innan och på den stora dagen.

åh vilken bra tråd!
    Ännu mer tips skulle vara underbart då min stora dag är nästa helg!!!!!!!!!!!!!! 

• karamell

Tack Cecilia87, hade nog tänkt att ta på mig ringen inför fotograferingen trotts att det är innan vigseln, vill ju att ringen ska vara med på bilderna ju! :)

MER TIPS OCH RÅD? NÅGON? Börjar bli lite små-nervig nu med endast 7 dagar kvar! 

• karamell

Lakinna: Tack!!! Våran dag var helt fantastiskt, och allting flöt på som det skulle, det var ju ingenting att noja sig för  ju :)

Nu i efterhand kan jag berätta om mina tips eller vad jag tyckte var bra att göra...

- Jag köpte en vecka innan en kortare klänning som jag bytte om till efter middagen, det är jag jätteglad att jag gjorde då jag gillar och dansa, och dansade natten lång :D (hade inte varit möjligt med den stora klänningen + släp jag hade på mig innan)

- Jag delegerade ut alla uppgifter som skulle göras på dagen till mina tärnor och hans bestmen så vi kunde bara slappna av och njuta av dagen.

- Vi fotograferades innan vigseln, ganska tidigt på morgonen, men sen tog vi några bilder vid solnedgången. Det är jag verkligen glad att vi gjorde, då det blev himla vackra bilder, kan rekomenderas om fotografen ändå är kvar så länge.

- Vi la ned mycket tid på bordsplaceringen, och det gjorde mkt att det var härlig dynamik vid borden.

- Ha en nogrann tidsplan med mycket marginal.

- Glöm inte puder och läppstift & skavsårsplåster i handväskan.

- slappna av och njut, går något fel så gör det det, viktigast är att man stannar upp och tar in dagen, njuter av varje ögonblick och bara låter allting flyta på som det gör.

Svar på tråden Ni som nu gift er får gärna ge era tips och råd vad som är bra att tänka på och fixa dagarna innan och på den stora dagen.