Inlägg från: Bride2b |Visa alla inlägg
  • Bride2b

Vi som gifter oss 2015!

Ja just ja!! Haha snart kan man säga "nästa år"! Helt underbart ju :) Vi gifter oss 30 Maj 2015! Man får boka kyrkan tidigast ett år i förväg :( längtar... Kram på er alla!

• Bride2b

Förresten, är några fler än vi som tänker skicka ut ett save-the-date kort långt i förväg? Vi tänkte skicka ut dom i början av Juni nästa år så att gästerna kan avsätta datumet långt i förväg :) inbjudan med detaljer tänker vi skicka 4-5 månader innan bröllopet...

• Bride2b

Vi beställde våra SAVE THE DATE kort för ca en vecka sedan :D  Vi kommer att skicka ut dom i slutet på denna månad! Långt i förväg, men vi har också gäster som kommer från Italien och USA, så vi ville va ute i god tid :D

Wohooooo!!!! Så roligt att sitta och planera!

• Bride2b
    Maid of honour skrev 2014-01-20 11:07:35 följande:
    Nu är kyrkan bokad! Augusti 22, 2015 kl 16! Är 16 en bra tid tror ni? Har som sagt 10 min från kyrkan till huset gångväg så ingen lång transport som måste räknas med! Hur dags gifter ni andra er och hur gick era tankar när ni bestämde er?
    Åhhhh!! Vi har inte fått boka kyrkan än :( tidigast 1 år i förväg får man boka :( Och vi gifter oss 30 Maj 2015...

Roligt att fått boka kyrkan redan :D
  • Bride2b
    Whohooo!!! GRATTIS och välkommen! vi gífter oss den 30 Maj 2015! Jag vet inte hur ni andra känner, men jag tycker det är jätte skönt att ha gott om tid för att planera! Det är sååå roligt!
Svar på tråden Vi som gifter oss 2015!