Vi som gifter oss 2015!
Hej!
Här kommer en till som ska gifta sig 2015, närmare bestämt den 6 juni
Har än så länge inte hunnit bestämma så mycket, ev hittat lokal och kyrka. Vi (jag) är ganska kräsen och eftersom vi har en ganska stor gästlista, 120 pers, så är det inte många lokaler som är stora nog och kyrkan ska ju helst vara nära lokalen... Dessutom har vi inte så stor budget, inte bestämt än ens men runt 60000 tror jag vi ska försöka hålla det
Vi bor i skåne men min släkt kommer från halland och den lokal vi fastnat lite för ligger i Ängelholm så det blir ju lite närmare för min sida med isf; http://www.bygdis.se/
Jag känner tyvärr igen det med att 2015 är alllldeles för långt bort för att min m2b ska kunna planera något, vi ska köpa katt nu med och det tycker han är ett så stort projekt så då går det inte att prata bröllop samtidigt... -.- Så det hade ju vart skönt att ha en tärna att prata med men är inte riktigt säker på vilka jag ska välja?
Hur många får man/är normalt att ha? Jag har två systrar (antingen båda eller ingen), min m2b har en syster men är inte så nära henne och vill nog inte ha henne som tärna, men väljer jag mina systrar blir säkert svärmor lite grinig över det... Sen vill jag ju ha mina 2 bästa vänninor, blir antagligen dem 2 iaf o ev mina två systrar då...
Vilken bra tråd förresten så man kan vara med nästan "från början" i all planering, det är ju inte helt enkelt att planera ett bröllop har jag börjat förstå nu