Inlägg från: inkawow |Visa alla inlägg
  • inkawow

Vi som gifter oss 2015!

Får jag hoppa in här? Vi gifter oss på alla ♡ dag den 14 februari 2015

• inkawow

Färgtema har vi inte kommit på en men det ska gå i alla hjärtans dag tema dock ej rött :) vi bokade kyrkan idag och ingen annan hade bokat så vi fick välja mellan två tider, 14 eller 16.00 så vi valde 14.00. Lite häftigt då det är det 14 och vi gifter oss 14.00. Jag sitter och kollar på alla möjliga klänningar och hittade då fina genom dhgate. Älskar att äntligen få planera. Vi blir väl runt 70 st på vårt bröllop, lite lagom tycker jag. Lokal är också bokat o likaså dj

• inkawow

Ja jag trodde att det fanns kl 15 också men det är visst bara 2 tider varje lördag nu som finns men det tråkigaste är lokalen vi hyrde genom kyrkan :( vi kanske inte alls får den utan bara preliminär bokat för som kan ändra det då kyrkans medlemmar går före i kön ifall det ska vara något jippo där så där har jag lite ont i magen :/

• inkawow

En tjej kompis kom förbi förut och hälsa på så nu har det planerats ännu mer. 2 toast madame är klara. Färgtema blev visst rött, vitt o silver :) Dekoration är under planering. Om jag är så nervös nu undrar jag hur det kommer att bli när stora dagen D är här hihi ;) Vi kommer att ha fotograferingen efter vigseln iaf då jag o min m2b ska ses i kyrkan. Min största önskan är att min far ska leda mig halv vägs fram till altaret och sen lämna över mig.

• inkawow

Första mardrömmen ang bröllopet drömde jag i natt... vi stod utan lokal... fick panik och fick ställa in bröllopet. Tur det bara var en dröm. Jag har hittat en brudklänning som jag är kär i men det dina ju så många fina men här är en av dom

• inkawow

Josefjun: åh! Vad fick du ge för den? Hur lång leverans? Från vilken sida? Vad ligger tullavgiften på? Förlåt för många frågor hihi

• inkawow

Filibustern: Grattis :) Josefjun: så fin ring! Jättefina stenar :) Personligen så tycker jag sten som sten är fint. Spelar roll om det är diamanter. Men det är ju vad jag tycker :) Skulle kunna lägga ut min ring här men jag vet inte varför det inte går genom mobilen. Attans att min dator är trasig :(

Svar på tråden Vi som gifter oss 2015!