Vi som gifter oss 2015!
Hej allihopa,
Vilken underbar tråd detta är. Jag tänkte hoppa in också :)
Blivande brud med prel datum den 21 augusti 2015. Nu ska allt bara kordineras med kyrka och lokal(svårare än väntat märkte jag).
Hej allihopa,
Vilken underbar tråd detta är. Jag tänkte hoppa in också :)
Blivande brud med prel datum den 21 augusti 2015. Nu ska allt bara kordineras med kyrka och lokal(svårare än väntat märkte jag).
Hej tingeling! Vi gifter oss en dag emellan. Jag gifter mig lördag den 22 augusti! I Stockholm. Vart gifter du dig?
Haha det var så jag tänkte, att vädret säkert var bra då
Är faktiskt på väg nu att kolla vår lokal. Hoppas den duger! Såg fin ut på bilderna
var neri källaren och kolla efter grejer i några verktygslådor och fann dessa! Här ska återbrukas - blir en snygg corsage till fästmannen!:P
Ett bra besked är att vi börjat få ihop en bra summa på bröllopskontot. Det eftersom sambon nu har inkomst i form av csn. Därtill kommer han sommarjobba på heltid vilket gör det ännu bättre i sommar! Så vi kommer nå vår tänkte budget redan efter sommaren tror jag (bara 15.000 kvar och har sparat 10.000 de senaste 2 månaderna!). Skönt! Då kan man börja spara till bostad när man väl nått den gränsen... och kanske resa lite! ;)