filibustern skrev 2014-08-06 17:41:51 följande:
jo.. har bett honom att leta igenom google och komma med förslag HAN gillar, för att se om de tär något vi båda gillar.. men som vanligt tar det ju 700 år. :p han bryr sig helt enkelt inte.
man vill ju så klart att ens make ska tycka man är snygg/vacker. ^^ får se hur de blir.
Vet du, jag tror helt ärligt att du kan ha vilken frisyr som helst och han kommer att säga ja ändå! :) Om inte (vill inte låta hård, men..), så är det ju hans problem. ;) Så länge du känner dig bekväm och fin och glad så tror jag att det kommer bli hur bra som helst!
Sen om du vill ha hästsvans så finns det ju jättemånga snygga frisyrer med uppiffade hästsvansar! Jag har också svårt för bruduppsättningar med höga hår och lockar, men det finns ju så himla mycket enkla grejer som ändå är eleganta, typ lösa hästsvansar på sidan och sånt.
Back to the point, kör på det du känner dig vacker i, då känns det mest bekvämt och så strunta i att oroa dig över vad han säger. Det är ändå hans plikt att tycka att du är den vackraste han sett på dagen! :)